9 martie 2016

Rubrici noi pe blog

M-am tot întrebat cum să fac să postez mai des pe blog și m-am gândit să creez niște rubrici care să mă ajute să structurez informația, să o diversific și să aleg mai repede subiectul pe care vreau să îl abordez. În plus, sunt foarte utile la programarea postărilor în avans. Așa că, pe lângă subiectele spontane sau cele strict informative despre un curent artistic sau despre viața și opera unui anumit artist, voi crea postări corespunzătoare următoarele rubrici:

[contemporary Monday] - aici vreau să abordez (mai timid) teme de artă contemporană, orice mă inspiră, mă intrigă sau ma nedumerește la arta din prezent. Nu mă pricep mai deloc la acestă ramură a artei, dar consider că sunt necesare din când în când astfel de postări și vreau să mă bag și acolo unde simt că lucrurile scârțâie, chiar dacă risc să scriu lucruri lipsite de substanță. 

[arhitecturART] - în această categorie voi introduce postările despre monumentele arhitecturale analizate mai îndeaproape. 

[cinq] - o rubrică interesantă în care vreau să prezint cinci opere de artă din perioade istorice diferite cu o anumită temă sau care au ceva în comun. Fiecare imagine va fi însoțită de un mic text.

[Visual Friday] - în această rubrică intenționez să postez imagini cu un puternic impact vizual, fără text, astfel încât să le putem privi cu adevărat, fără a fi distrași de cuvinte. Am observat că de cele mai multe ori nu acordăm prea multă importanță privitului operelor de artă, cuprinderii tuturor detaliilor și încercării de a interpreta opera respectivă prin propriile puteri. E ca și când în școală învățam comentarii pe de rost, fără să fi citit măcar o dată lucrarea respectivă.

[pRO art] - aici îmi doresc să abordez subiecte din arta românească, pentru că suntem români și e de datoria noastră să ne cunoaștem artiștii și operele de artă celebre.

[opinie] - în această rubrică o să-mi dau cu părerea despre orice îmi vine în minte legat de artă: ce mă deranjează, ce am observat de-a lungul timpului, lucruri legate de învățământul românesc etc. Subiecte sunt, inspirație și curaj să fie. Mi-ar plăcea ca și voi să vă dați cu părerea în comentarii.

Vă las acum, dar nu înainte de a vă spune că următoarea postare va fi din categoria [cinq], lucrez deja la ea și sunt încrezătoare că în acest mod voi reuși să postez regulat și să dezvolt blogul așa cum mi-am dorit întotdeauna. 

Niciun comentariu: