23 iunie 2011

Revista Arta - dosar 2010

În sfarșit am pus mâna pe numărul din 2010 al revistei Arta, revista editată de Uniunea Artiștilor Plastici din România. Este vorba de primul număr apărut din nou după o pauză lungă de zece ani și conține o sinteză e evenimentelor artistice importante ce au avut loc anul trecut. 


Revista conține texte lungi, bine documentate, susținute de imagini calitative și se adresează în special celor direct implicați în domeniul artelor vizuale. Cu alte cuvinte, nu o poți răsfoi dimineața la cafea, pentru relaxare, ci trebuie să ai mintea limpede și interesul crescut pentru arta contemporană ca să parcurgi cele 174 de pagini și să justifici cei 35 de lei pe care i-ai dat pe revistă. Trebuie să mărturisesc că până acum nu am avut răbdarea necesară să fac acest lucru, dar am citit titlurile și m-am uitat la poze. E un început, nu? 


Am speranțe mari că voi reuși să o citesc pe ea și pe sora ei din 2011 în vacanța care se apropie cu pași repezi. De fapt, am multe planuri de lectură pentru biata vacanță, dar nu sunt foarte convinsă că le voi duce la bun sfârșit. Rămâne de văzut.




Revista se găsește (cu puțin noroc) la librăriile Cărturești și Humanitas și la rețelele de distribuție Inmedio și Hiparion.

Niciun comentariu: