6 iunie 2011

Elefanți, cămile, tigrii și ponei

Mai interesant decît să vezi un film despre circ e să urmărești ce se întîmplă în „culisele” unui circ adevărat. Tocmai au venit cu circul la mine în oraș. La început nu m-a interesat, pentru că nu sunt de acord cu modul acesta de exploatare a animalelor și nici nu se punea problema să dau banii pe bilet. Dar curiozitatea e mare și nu am rezistat la îndemnul de a da o tură pe acolo, poate vedem și noi ceva. Alături de alți gură-cască, am urmărit cu sufletul la gură ce se întîmplă în spatele arenei în timpul spectacolului. În timp ce un baiat curăța elefanții de paie, au intrat poneii, apoi caii și pe urmă cămilele. Într-o cușcă mare se învîrteau trei tigrii, iar în altă cușcă am reușit să văd picioarele și ochii cîtorva lei. Peste tot mișuneau iezi, probabil viitoarea mîncare a tigrilor și a leilor. Cînd erau în țarc la hipopotam, cînd la ponei, cînd afară, printre noi.



Am avut şi deosebita plăcere să mîngîi un cal.


Cred că un elefant s-ar înţelege perfect cu animăluţele mele, respectiv un chihuahua, un porc de guineea, un iepure pitic şi doi peruşi.

Un comentariu:

rosia_lady spunea...

frumoase animalute dragute...si la noi a fost circu prin primavara viziteaza noul meu blog despre arta http://artsoul07.blogspot.com/