12 decembrie 2010

Numărul de iarnă ArtClue


S-a lansat numarul de iarna al revistei de arta contemporana ArtClue!  Numarul de iarna aduce in discutie cateva evenimente mari de pe scena autohtona: Bienala Tinerilor artisti, IEEB4: Bienala Internationala de Gravura Experimentala,  alaturi de interviuri cu tineri artisti emergenti.  Ca surpriza, interviul (in premiera in Romania) cu Susanne Junker, Fondatorul  Stage候台BACK, Shanghai, China.

 
Din cuprins:
Umanimalul
Bienala Tinerilor Artisti
Madalina Lazăr: New order, new structure
Mihai Zgondoiu- Libertatea ca sablon
Si:
SUSANNE JUNKER: Sex, art and Chinese rolls

“De ce suntem cu toţii aici? Dacă ştii pe cineva care-mi poate răspunde, te rog dă-i emailul meu. Nu vreau să fac afirmaţii despre lucruri pe care nu le înţeleg, dar demersurile mele creative mă provoacă la un joc cu marele semn al interogării. Şi din fericire, mă bucur de acest lucru.”
Susanne Junker, Fondator Stage候台BACK, Shanghai, China

Tereza Anton, Iulian Muresanu, Alina Staicu, IEEB4: Bienala Internationala de Gravura Experimentala, Anaid Art Gallery, Atelier 35 si alte surprize....

Cititi revista aici>> http://issuu.com/adrianacapraru/docs/artclue_iarna

Solicitati revista in format pdf aici>> http://bit.ly/amGQGc

Niciun comentariu: