23 decembrie 2009

Am nevoie de ajutor

De ce scriu pe blog? În primul rând pentru ca îmi place sa scriu. În al doilea rând, pentru că arta este cea mai mare pasiune a mea, pe care intenţionez să o transform în profesie. Am creat acest blog deoarece am observat ca informaţia online despre artă, în limba română, este destul de puţină, deşi cei interesaţi sunt într-un numar mai mare decât mă aşteptam, ceea ce e un lucru cât se poate de bun. Tot ce scriu este dedicat persoanelor cu sau fara cunoştiinţe artistice, care doresc sa afle mai multe despre aceasta lume minunată a artelor plastice, pe care odată ce o descoperi, nu îţi vine să îi mai dai drumul.

Ştiu ca am mult de muncit, mult de citit, mult de învaţat, dar vreau sa fac acest lucru cât mai bine şi cât mai repede, de aceea am nevoie de păreri, comentarii şi mai ales critică din partea voastră. Chiar dacă aveţi sau nu cunoştiinţe în artă, nu ezitaţi să îmi spuneţi ce aţi dori sa mai citiţi pe blog, ce vă place, ce nu vă place, cum ar mai putea fii blogul îmbunatăţit în orice aspect, cât de des preferaţi să scriu, dacă doriţi mai mult text sau mai multe poze şi orice altceva vă vine în minte. Orice comentariu, opinie, critică, vor fii citite şi analizate şi dacă se poate, puse în practică.

Îmi puteţi lăsa comentarii la acest post sau la oricare vă cade bine sau îmi puteţi scrie mail la adresa arta.si.eu@gmail.com .

Prin urmare, aştept să vă daţi cu parerea. Mulţumesc anticipat.

Anca

3 comentarii:

Anonim spunea...

Acest blog este un blog foarte interesant şi util. Aici sunt prezentate informaţii pe care puţini le ştiu.

Anca spunea...

Multumesc, dar poate o sa gasesti si ceva care nu-ti place sau s-ar putea face mai bine. Orice parere critica e binevenita.

Roxie spunea...

Am descoperit de curand blogul (cam cand am inceput sa fiu interesata de arta). Nu stiu mai nimic despre arta, si multe lucruri am invatat din postarile tale. Mai am foarte mult... Dar ce stiu e ca ma atrage arta (imi plac mult povestile din spatele operelor) si ma bucur sa gasesc aici multe lucruri spuse pe intelesul meu.