20 octombrie 2010

Ieri despre alaltăieri

Luni am fost la Cărturești, la un eveniment Free Bird în cinstea întoarcerii lui Cipi din aventură. Am văzut poze și filmulețe, am aflat impresiile sale din călătorie, care nu sunt chiar așa optimiste cum speram. Se pare că obiceiurile și tradițiile nu prea se mai păstrează prin zonele în care a fost el, iar meșteșugarii sunt cam greu de găsit.






 mai multe poze pe evive.ro

Lăsând asta la o parte, știu că am neglijat blogul în ultimul timp, deși aveam planuri mari. Am început mai serios treaba la școala (a se înțelege: am început orele de tehnici artistice, unde chiar trebuie să pictez și să desenez, ceea ce mă stresează la culme) și sunt destul de ocupată, ceea ce mă bucură mult de tot (atunci când nu mă stresează). Am aflat că facem practică la muzeu, lucru pe care mi l-am dorit încă dinainte să fiu studentă la arte. Și am niște materii  noi interesante, cum ar fii iconografie, estetică și istoria cinematografiei.

Vreau să pun pe blog câteva poze cu lucrările studenților ce sunt expuse pe holurile facultății și prin sălile de curs, dar niciodată nu mi se pare momentul potrivit să scot aparatul din geantă și să încep să fotografiez. Sper să îmi fac curaj, că am văzut la mansardă o instalație care ar ieși foarte frumos în poză.

Niciun comentariu: