12 iunie 2010

Ilustraţii

Sunt o persoană idealistă. Visez să profesez şi să câştig bani într-un domeniu care mă pasionează, să merg în fiecare zi cu drag la serviciu, să pun suflet în ceea ce fac şi să obţin numeroase satisfacţii, pe toate planurile posibile. Încă nu ştiu cum o să fac asta. Tot ce pot să spun e că într-o zi visul meu va deveni realitate, o realitate atât de reală încât o voi simţi secundă de secundă pe pielea mea, o voi atinge, o voi strânge în braţe, o voi învârti până vom ameţi de tot, voi dormi cu ea în fiecare noapte, iar atunci când îi voi da drumul, ea va rămâne în continuare alături de mine la fiecare pas. Ce bine ne va fi împreună!


Îi admir din tot sufletul pe cei care fac în fiecare zi numai ceea ce le place (nu accept teorii de genul k traim într-o lume dură, într-o societate care nu permite acest lucru etc. etc. etc.). O profesie ideală mi se pare cea de ilustrator. Mi se pare minunat să te trezeşti în fiecare dimineaţă pentru a realiza desene colorate şi amuzante pentru cărţile de copiii sau pentru revistele de modă.

Astăzi am descoperit doi ilustratori ale căror lucrări îmi plac foarte mult: Chris Ra şi Violeta Dabija.



Niciun comentariu: