4 mai 2010

Cartile Adevarul

Stiti care e noua mea obsesie? Cartile Adevarul.

Pentru inceput vreau sa imi iau albumele cu marile muzee ale lumii. Mi-am luat azi albumul cu Muzeul Ermitaj si sunt multumita de raportul dintre imagini si text, de calitatea hartiei si de pretul accesibil (14 lei la librariile Adevarul, ca de la chiosc nu apuc sa iau). In alte librarii sigur ar fi ajuns la 30-40 lei cel putin. As pune poze, dar mi s-a stricat aparatul foto. Se pare ca ultima lui perioada de glorie a fost in excursia din Italia. R.I.P. draga aparat.



Mai vreau sa imi iau Divina comedie, a lui Dante si alte bunatati care le-am vazut pe acolo. Se pot comanda si online, asa ca nu ne impiedica absolut nimic sa ne umplem biblioteca de carti.

Spor la lectura!

2 comentarii:

Anna spunea...

imi iau si eu cele cu muzee, le-am luat si pe cele cu pictori (dar nu pe toate) si sunt chiar super, iar din colectia cu beletristica mi-am luat "Procesul" de Kafka. Chiar imi plac cele cu muzee ca dau explicatii la fiecare pictura si ma fac sa vreau sa vizitez muzeul si sa invat sa apreciez o opera de arta:D

Ioana spunea...

Daca iti lipsesc carti din colectiile Adevarul (100 de carti, National Geographic, Mari muzee ale lumii, Pictori de geniu, Prima mea enciclopedie, Jules Verne, revista Rahan sau Colectia de lux) trimite un mail la jo_rock_star@yahoo.co.uk cu ce carti vrei, impreuna cu adresa la care le vrei livrate, si le vei primi in MAXIM 5 zile lucratoare de la efectuarea comenzii. Plata se face prin mandat postal sau factura fiscala.