12 aprilie 2009

Marile mele sperante

Am vizitat site-ul Facultatii de Istoria si Teoria Artei din Timisoara si am vazut ca s-au afisat deja temele pentru admitere. Admiterea consta dintr-o proba scrisa, adica unul din cele zece eseuri prezentate si o proba orala, unde trebuie comentata o pictura dintre cele propuse.

Am vrut sa dau anul trecut examenul, de fapt m-am si inscris, dar nu m-am prezentat, pentru ca sectia era nou introdusa, iar cei de la facultate nu au stiut sa imi spuna detalii decat cu foarte putin timp inainte, iar eu nu am avut timp sa ma pregatesc, fiind si obosita de la sesiunea de la Poli. Anul acesta spre sa fie mult mai bine.

Ma asteapta o perioada grea in urmatorii 2-3 ani, deoarece va trebui sa si lucrez, nu voi mai sta in camin, deci voi plati chirie, care imi va usca buzunarele, dar sunt convinsa ca va merita efortul din plin. Nu imi imaginez viata fara sa lucrez in domeniul artelor, stiu ca suna dramatic, dar asa simt. Nu vreau sa fac altceva, decat la inceput, ca sa ma intretin. Cum imi voi gasi de lucru in acest domeniu, voi fi cea mai fericita fiinta de pe planeta.

Mi-ar placea foarte mult sa lucrez la un muzeu, de exemplu la Muzeul de Arta din Timisoara, desi stiu ca se intra greu, sau la o galerie, sau in cadrul facultatii, deoarece mi-ar placea sa imi dau doctoratul in arte. As vrea sa am o slujba in care sa calatoresc prin Europa si prin intreaga lume. Am planuri mari, stiu, dar viata fara vise e lipsita de sens.

Anul acesta nu voi mai rata admiterea pentru nimic in lume si sunt convinsa ca voi intra si ca totul va fi bine. Simt fluturasi in stomac numai cand ma gandesc! Va voi tine la curent cu evolutia marilor mele planuri. :)

Niciun comentariu: